Contacto Fundación Jacobea

Cuéntanos tu experiencia

Información básica sobre protección de datos de carácter persoal

Responsable: FUNDACIÓN JACOBEA, con  C.I. F: G70415666.

Domicilio: Rúa  da Acibechería, 14, 1º, 15704 Santiago de Compostela (España)

Teléfono: (+34) 981 569 347

E-mails  info@fundacionjacobea.org

Finalidade:

1. Xestionar a participación na iniciativa MEMORIA DOS PEREGRINOS DO SÉCULO XXI coas accións que comprende.
    2. Xestionar a atención ás persoas que participen na iniciativa MEMORIA DOS PEREGRINOS DO SÉCULO XXI para responder as súas consultas, dúbidas, queixas, reclamacións e comentarios relacionados coa participación.
    3. Xestionar o contacto e a comunicación cos participantes na iniciativa MEMORIA DOS PEREGRINOS DO SÉCULO XXI en canto de lugar de encontro, intercambio e información para peregrinos e interesados nas peregrinacións a Santiago.

Lexitimación: A lexitimación do tratamento baséase no consentimento dos participantes na iniciativa MEMORIA DOS PEREGRINOS DO SÉCULO  XXI.

Destinatarios: os datos de carácter persoal que nos faciliten os participantes na iniciativa MEMORIA DOS PEREGRINOS DO SÉCULO  XXI coas finalidades indicadas só se cederán nos casos previstos nas leis que resulten aplicables.

Dereitos: Os participantes teñen dereito a acceder, rectificar e suprimir os datos, así como outros dereitos, como se explica no aviso legal.

Duración: Os datos de carácter persoal proporcionados polos participantes conservaranse mentres dure a explotación do testemuño dentro da iniciativa MEMORIA DOS PEREGRINOS DO SÉCULO  XXI nos termos antes indicados e mentres se desenvolva a política de contacto e comunicación cos participantes nesa iniciativa como lugar de encontro, intercambio e información para peregrinos e interesados nas peregrinacións a Santiago.

Información adicional: Pódese consultar a información adicional e detallada sobre Protección de Datos no apartado 6 das bases legais da iniciativa MEMORIA DOS PEREGRINOS DO SÉCULO  XXI e no apartado Protección de Datos de carácter persoal do Aviso Legal incluído na nosa páxina web.